TEMA-gruppen er en lokal tegne- og malegruppe, der i løbet af vinteren mødes i lokaler på Saxenhus for at tegne og male sammen en gang om ugen. Nu hvor sæsonen er slut er der mulighed for at se deres værker udstillet på biblioteket i Sakskøbing.
I samarbejde med biblioteket afholdes fernisering torsdag d. 24. april kl. 15.00-16.00. Her er der mulighed for at hilse på kunstnerne og høre lidt om TEMA-gruppen.